Register
Event Pricing & Registration
Standard
Essential Access- Access to all standard sessions
- Basic event materials and resources
- Networking opportunities
- Access to session recordings
- Entry to general discussion forums
VIP
Premium Experience- All benefits of the Standard Pass
- Priority access to all sessions
- Exclusive VIP networking events
- Digital swag bag
- Access to live Q&A sessions
- Permanent access to all session
Student
Affordable Access- Access to sessions and workshops
- Basic event materials and resources
- Networking opportunities
- Access to session recordings
- Discounted entry
FAQ
De 5 WHY - Derfor er et loyalitetskoncept afgørende for din succes.
+Omsætningsboost
Et kundeloyalitet koncept kan booste din virksomheds indtægter.
En udfordring vi ser igen og igen hos virksomheder er, at de ikke når deres ønskede salg – fordi de prøver for hårdt.
Det er en jungle og SoMe ændrer sig hele tiden.
Men én ting bliver ved med at virke:
* mere værdi – mindre produkt *
Det kan føles kontraintuitivt at skrue ned for fokus på dit produkt eller din service – men det er netop dét, der skaber tillid og salg i dag.
Det er netop kernen i opbygning af din omsætning og indtjening – du skal tilføre værdi til dine kunder og her er loyalitetskoncept et fremragende værktøj.
- Her & Nu – Ved at “lokke” med tilskyndelse til handel opnår du en her & nu effekt.
- Køb mere – Mange kunder vil købe mere for at opnå en rabat eller et højere niveau i et loyalitetsprogram.
- Køb flere – Kunden vil ofte lade sig friste hvis der ved køb af flere enheder tilbydes en generel rabat.
+ Kundefastholdelse
Kundeloyalitetsprogrammer øger kundens livstidsværdi og mulighed for gentagne køb – at belønne dine gode kunder for deres køb er en effektiv måde at få dem til at komme tilbage igen og igen.
Ved at give kunderne en god oplevelse bliver de mere tilfredse med dit brand. Det kan også hjælpe dig med at skabe kontakt med nye kunder.
+ Relationsopbygning
Analyser dokumenterer at 75 procent af kunderne træffer deres købsbeslutninger på baggrund af deres oplevelse med et brand.
Halvdelen af de adspurgte forbrugere sagde også, at kundeoplevelsen er vigtigere for dem nu end for et år siden.
Kundeloyalitetsprogrammer kan hjælpe dig med at skabe en mere engagerende oplevelse og forbedre kunderelationerne.
+ Branddifferentiering
Et kundeloyalitetsprogram er en god måde at skille sig ud fra andre brands, som ikke allerede har et.
Et loyalitetsprogram kan:
- Give kunderne en anden grund til at engagere sig i dit brand
- Give kunderne mulighed for at købe produkter til en lavere pris end dine konkurrenter
Virksomheder med succesfulde kundeloyalitetsprogrammer øger deres indtægter op til 2,5 gange hurtigere end konkurrenterne og genererer 100 til 400 procent højere afkast til ejerne ifølge Harvard Business Review
+ Kommunikation
Et kundeloyalitetskoncept er en af de bedste kommunikationskanaler med dinen kunder.
Det er rigtig vanskeligt at trænge igennem “lydmuren” af de mange informationer vi modtager som forbruger.
Derfor er det vigtigste i kommunikationensstrategien idag RELEVANS og SIMPELHED.
Med et loyalitetskoncept kommunikere du med enkelte relevante tiltag, der er højaktuelle og netop hvor forbrugeren har brug for det.
Yderligere oplever vi ofte at loyalitetskoncepter fremmer mund-til-mund markedsføring, især når kunderne bliver belønnet for at fortælle andre om dit brand. Du kan for eksempel belønne kunderne ved anmeldelse på Google etc..
Partners
Thanks to Our Sponsors!







